Nové mediazastupitelství Kuráž Media bude zastupovat menší nezávislá vydavatelství
Kuráž Media v tento okamžik zastupuje dvanáctku vydavatelů, mezi které patří například Deník N, Drbna, Echo 24, Forum 24, Hlídací Pes, NextPage Media, Voxpot, i60.cz, Reportér magazín a Internet Info. Vydavatelé se budou účelově spojovat u reklamních tendrů, kde jim to dává smysl. Většina z nich pokračuje se svými partnery v oblasti programatického prodeje inzerce.
„Založení Kuráž media považuji za jeden ze strategických cílů Asociace online vydavatelů a jsem rád, že se nám jej podařilo naplnit. Vnímáme zvýšenou poptávku od osvícených agentur či národních klientů, kteří by rádi uvolnili více peněz k menším vydavatelům. Tato ochota často narážela na nutnost dodržet výkonové parametry. Díky silnému klastru vydavatelů v Kuráž Media jdeme této ochotě naproti,“ říká za Asociaci online vydavatelů předseda Libor Matoušek.
Kuráž Media staví na transparentním rozdělování peněz z reklamních kampaní. Je předem definované, jaká částka z peněz získaných od zadavatele skončí na účtech médií, které se do dané kampaně zapojí.
„Transparentnost budeme uplatňovat vůči médiím i zadavatelům. Cítíme potřebu pomoci právě segmentu vydavatelů, kteří hrají významnou společenskou roli a stojí mimo velká vydavatelství vlastněná silnými kapitálovými skupinami. Věříme, že i vedení řady firem má motivaci inzertními výdaji podpořit při odpovídajícím výkonu reklamy právě tato média, která jsou klíčová pro udržení názorové plurality v České republice,“ uvádí jednatel Kuráž Media Tomáš Řehák, který se na poli online inzerce pohybuje přes dvě desítky let.
Start projektu Kuráž Media podpořil Nadační fond nezávislé žurnalistiky, Nadace Tipsportu a coworking mo-cha.